martes, 28 de abril de 2009

PARTICIPA-HI AMB LA NOSTRA INICIATIVA

Per tal de cambiar la rutina diaria, hem decidit continuar-hi reivindicant-nos pels nostres drets, probablement no tenim el poder dels mandataris però estic segur que amb humilitat i respecte tota la vida us hem tractat, ara es un moment de fer-nos costat i poc a poc estem rebent l’ajuda d’altres col·lectius, que ens ajuden i ens guien pel camí que ells ja coneixen, agrair la vostra presencia i les vostres visites.

Aquest blog que t’han sols porta 2 setmanes online, vol també penjar les vostres preguntes, les vostres cartes, els vostres neguits... ajudeu-nos, els vostres problemes son els nostres.
Participa-hi: envia’ns un escrit, una foto, el que vulguis a: comerciantscalafellencs@gmail.com

3 comentarios:

  1. Ei comerciants.
    una forma de difondre els vostres missatges és linkant (enllaçant)els blocs que parlen de vosaltres i de temes semblants, com ara el meu i molts altres, especialment, de Segur on hi ha molta gent que es mou.
    Ho podeu comprovar entrant en el meu bloc.
    Ànims i endavant, al menys ja no em sento tant sol.
    Salut!!
    J. Mèlich

    P.D. Perdoneu-me.Tots fem faltes d'ortografia (jo el primer) i si me'n descobriu alguna m'agradaria que m'ho féssiu saber.
    Jo us en voldria ressaltar una de molt cridanera que la teniu en un missatge CARRERS "VUITS" (8).....Hauria de dir BUITS.
    Dispenseu la meva petulàcia.

    ResponderEliminar
  2. si dais permiso tomo alguna imagen para "El Blog de Calafell"

    ResponderEliminar